TESTIMONI HERBAL BLEND MELEGAKAN RUAM DAN KERADANGAN

Julai 20, 2018

Hello Lovelies 😘

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik dan rezeki yang melimpah ruah.



Korang masuk page ni hari ni mesti sebab nak cari testimoni herbal blend kan? Hehe. The best herbal krim ever tau. Anak saya umur 2 tahun 6 bulan, tapi dah 1 kali kena demam campak, 2 kali kena HFMD dari kawan-kawan dekat taska dia.


Sepanjang dia kena campak dan HFMD ni, memang krim herbal blend ni lah yang saya gunakan. Dan alhamdulillah, memang sangat cepat surut dan cepat kering kesan keradangan tu.


Tambahan pulak, anak saya Asyraaf memang mudah naik ruam. Dah macam putera lilin. Tak boleh panas sikit, memang naik ruam. Jadi krim ni lah yang jadi penyelamat.


Selain tu, memang herbal blend ni diguna setiap hari. Jadikan sebagai losyen badan untuk anak. Krim ni dia ada mint sikit tapi tak kuat, Jadi bagi effect rasa macam cool macam tu bila kita sapukan dekat badan anak.


Ha. Ni testimoni saya sendiri lah. Jom tengok sebahagian testimoni yang berhasil selepas menggunakan krim herbal blend ni.


















Seriuosly krim herbal blend ni sangat best dan sangat la multipurpose. Jadikan losyen boleh, nak kurangkan kekasaran dekat tapak kaki dan tangan pun boleh.


Dan yang pastinya, semua produk Shaklee adalah sangat selamat untuk digunakan. Bebas dari kimia yang berbahaya dan off course lah paraben free juga.


Herbal blend ni harga untuk satu tube RM 37.50 sahaja. Untuk COD atau postage, akan dicas tambahan sebanyak RM 10. Untuk belian online dan buat pembayaran menggunakan kredit atau debit card, boleh klik dekat link dekat bawah ye.



Untuk dapatkan secara COD, boleh lah tengok senarai sah agen Shaklee berdekatan korang dekat SINI. Nanti boleh deal dengan mereka untuk dapatkan krim herbal blend ni.

You Might Also Like

0 comments