TESTIMONI KULIT CANTIK DENGAN PREMIUM COLLAGEN SHAKLEE

Julai 19, 2018

Hello Lovelies 😘

Assalamualaikum. Semoga sihat - sihat sentiasa. Rata - rata semua orang tau, minum collagen untuk dapat kulit yang gebu, anjal dan awet muda kan?


Tapi korang tahu tak, sangat penting untuk kita pilih collagen yang saiz molekularnya rendah supaya mudah untuk diserap oleh badan. Rata - rata collagen yang terjual di pasaran mempunya saiz 3000 dalton dan ke atas, tetapi saiz collagen shaklee adalah sebanyak 1000 dalton yang mana mempunyai saiz yang jauh lebih kecil. Barulah mudah nak diserap oleh badan & sekaligus memaksimumkan kesan penggunaan collagen ni.


Collagen Shaklee jugak diekstrak dari sumber collagen terbaik iaitu daripda sisik ikan merah (red snapper). Dan semestinya digabungkan dengan sians untuk memastikan kesan yang terbaik dan berkesan untuk pengguna Premium Collagen Shaklee ni.



Jom tengok koleksi testimoni kulit yang jadi makin cantik lepas amalkan premium collagen Shaklee ni 😘











Haa. Nampak beza kan? Tak sabar ke nak dapat kulit macam ni jugak? Hehe. Korang kenalah dapatkan daripada agen Shaklee yang sah tau. Untuk pastikan produk yang korang dapat tu, adalah genuine produk dari Shaklee.


In case, nak buat bayaran menggunakan kredit atau debit card, klik je dekat link bawah ni. Korang boleh choose produk yang korang berkenan dan buat pembayaran menggunakan kredit atau debit card.


Dah selesai buat pembayaran, masukkan contact details semua, Shaklee akan uruskan penghantaran. Penghantaran dibuat melalui Shaklee HQ tau. InshaaAllah, dalam masa 2-3 hari bekerja, sampai lah pada korang. Biasanya, jika order dibuat sebelum pukul 4 petang, akan dapat keesokan harinya (next working day). Memang pantas tau!







You Might Also Like

0 comments