KERJA DARI RUMAH DENGAN MODAL SERENDAH RM 80

November 06, 2017

Ramai yang tercari-cari cara untuk menambahkan pendapatan hanya dengan bekerja dari rumah terutama kaum wanita.

Image result for KERJA DARI RUMAH

Kenapa?

Semestinya lah sebab sambil berniaga secara online, dapat pula menjaga anak-anak tanpa perlu keluar bekerja. Dengan itu, dapat menjimatkan ekonomi keluarga berbanding dengan menghantar anak-anak ke taska atau rumah pengasuh.

Yang paling best, Off course lah sebab ibu-ibu dapat melihat pembesaran anak-anak di hadapan mata sendiri. Tentu kepuasan menjaga anak sendiri lebih menyeronokkan. Tak risau anak ok tak di rumah pengasuh atau taska.

Lepas tu, dapat pulak siapkan hidangan untuk keluarga yang mana boleh mengeratkan hubungan keluarga melalui masakan. Masa ibu masak sambil berzikir, tentu hidangan yang terhasil lebih enak sebab terhasil dari kasih sayang seorang ibu..

Ada terdapat banyak website dan company kini yang menyediakan peluang perkerjaan dari rumah. Anda hanya cuma perlu taip dan search menggunakan google search engine, Bing, Yahoo dan lain-lain.

Di sini, saya hendak kongsikan cara saya menguruskan pekerjaan dari rumah saya. Saya buat hanya secara separuh masa. Waktu siang, saya bekerja di ofis kilang dan malam saya akan menguruskan bisnes saya sambil menguruskan anak dan rumah.

Pelik sebab saya mempunyai kerja hakiki tetapi masih bekerja?

Saya punya impian untuk menjadi seorang Work At Home Mom. Cuma, saya perlu masa untuk kukuhkan bisnes online saya sebelum saya berhenti bekerja. Sekurang-kurangnya sehingga saya berjaya mencapai income sama dengan gaji kerja hakiki sekarang dan mempunyai simpan minimum 1 tahun sebelum saya berhenti kerja.

Saya masih mempunyai komitment hutang, jadi saya tidak boleh untuk terus berhenti kerja secara serta merta. Disebabkan itu, saya menjalankan bisnes online dari rumah secara part time.

Apa yang best buat bisnes online ni?

1. Masa fleksibel.

Saya boleh mula buat kerja pada bila-bila masa yang saya inginkan. Tak perlu rushing untuk bersiap di pagi hari, menguruskan anak dan hantar ke taska. Cuma, perlukan impian yang cukup besar untuk menjalankan perniagaan secara online ni. Kalau tidak, tentu tak terbuat.

2. Duit harian untuk belanja atau disimpan dan digunakan pada hujung bulan.

Yang kedua, dengan menjalankan bisnes secara online ini, kita tetap akan dapat wang secara harian hasil dari keuntungan jualan. Berniaga, mestilah ada untun kan? Jadi, tidaklah mengharapkan duit gaji pada hujung bulan sahaja.

3. Modal permulaan yang sangat rendah.

Betul ni.. Saya tak tipu. Modal yang saya keluarkan hanya sebanyak RM 80 sahaja. Dan saya akan dapat, bisnes kit untuk memulakan perniagaan.

4. Tidak Perlu Simpan Stok.

Yup. Saya tidak simpan stok pun. Sebab semuanya online. Once customer sudah transfer duit pada akaun saya, saya buat belian secara online dengan Shaklee. Dan Shaklee akan uruskan proses penghantara pada pembeli.

5. Support Group

Kumpulan kami juga mempunyai support group tau. Jadi tidaklah anda terkontang kanting, macam mana hendak mulakan bisnes sendiri. Yang bestnya, kumpulan kami mempunyai pengalaman bershaklee lebih 20 tahun dan mendapat bimbingan daripada doktor dan pakar nutrisi. Ada juga kelas-kelas khas yang disediakan oleh doktor, pakar nutrisi dan Master-Master Shaklee sama ada secara online ataupun offline. Disamping itu, ada juga diajarkan ilmu bisnes yang boleh digunakan untuk apa jenis bisnes sekalipun..

6. Pengetahuan mengenai Produk

Jangan risau. Kelas produk ada disediakan. ini penting untuk kita tahu, apa produk yang kita jual. Fungsi setiap produk Shaklee, cara penggunaan dan proses pembuatan. Dah kenal barulah jatuh cinta kan.. Hehe

7. Nikmati harga Ahli untuk pembelian sendiri

Haa.. kalau nak beli untuk sendiri, boleh beli dengan harga ahli tau. Jadi sangat jimat iaitu sebanyak 15-25%. Best kan?

8. Bonus setiap bulan dan peluang naik pangkat

Setiap jualan kita, akan mendapat bonus pada setiap tengah bulan. Jumlah jualan akan dikumpulkan setiap bulan, dan bonus akan dikira mengikut jumlah jualan. Jom tengok contoh, percentage bonus yang kita akan dapat dengan setiap jumlah pembelian dalam bentuk UV. makin banyak sharing kita buat, makin tinggi nilai UV, maka makin tinggilah percentage bonus kita dari total jualan. Umpama kita buat bisnes sendiri.. makin kuat usaha kita, makin besar lah income kita dapat. Dan income juga akan berbeza mengikut pangkat tau.. :-)

Jom daftar sebagai ahli Shaklee, dan anda boleh memulakan empayar bisnes anda sendiri serta merta. 
Untuk mendaftar sebagai ahli shaklee dan mendapat bimbingan daripada kami, boleh membuat bayaran sebanyak RM 80 kepada salah satu akaun berikut. Anda akan mendapat kit member setelah sah menjadi ahli Shaklee.

Pembayaran boleh dibuat ke salah satu akaun berikut:

CIMB - Nur Afira Mohamad - 7001010648

RHB - Nur Afira Mohamad - 1 18110 00204 981 

MAYBANK - Ahayat Mustapar - 1510 6158 7720

Setelah membuat pembayaran, sila isikan borang berikut ya.. Hanya klik je untuk redirect ke borang yang dah disediakan.


Image result for daftar ahli shaklee



You Might Also Like

0 comments

Subscribe