SHAKLEE EFFECT

Jun 16, 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ni Fira ada dengar sharing dari seorang doctor gigi. Beliau merupakan salah seorang leader dalam Shaklee ni.

Pada mulanya seboleh bolehnya dia tak nak terlibat dalam bisnes Shaklee ni..
Sebab pada mulanya dia join Shaklee untuk upgrade kesihatan dia dan family dia tu..



Doctor ni mempunyai masalah eczema yang sangat teruk yang dialami sejak beliau berumur 3 tahun sehingga usia beliau mencecah 35 tahun. Disebabkan masalah eczema yang teruk, beliau telah banyak kali keguguran disebabkan penggunaan steroid dan ubat ubatan penahan sakit dan gatal tersebut. Setelah beberapa lama consume Shaklee, dia merasakan perubahan ketara dalam diri dia. Eczema yang dialami sejak sekian lama kian menghilang dan tubuhnya dirasakan semakin sihat dengan bonus penurunan berat badan yang memberangsangkan. Sebagai seorang doctor juga, beliau merasakan beliau perlu cuba dengan sehabis baik untuk mengelakkan diri beliau daripada jatuh sakit. Ini kerana beliau mempunyai passion yang sangat tinggi untuk membantu setiap patient yang datang untuk mendapatkan rawatan daripadanya..
.

Setelah beberapa lama berkhidmat sebagai doktor gigi di klinik kerajaan, beliau berhenti kerja dan membuka perniagaan klinik sendiri. Biasalah untuk mana-mana permulaan bisnes sekali pun, mesti ada tempoh dimana sangat susah untuk mendapatkan pelanggan kerana masih belum dikenali ramai lagi. Hal yang sama juga berlaku pada beliau. Sehinggakan pernah beliau menggunakan duit raya yang anak-anaknya peroleh, digunakan semula untuk diberikan kepada orang lain. Hmm..sampai macam tu sekali kan.. Dan dengan komitmen bulanan yang tinggi dengan pihak bank, beliau mula mencari supporting bisnes lain untuk membantu beliau menjana income. Beliau telah mencuba pelbagai jenis bisnes dan salah satunya adalah bisnes shaklee. Beliau menjalan bisnes shaklee bukan sahaja untuk menjana income tetapi untuk membantu orang lain lebih sihat. Produck shaklee ni produk natural tau. Sekarang, bisnes klinik pergigian beliau pun sudah bertambah maju dan membangun. Begitu juga bisnes shaklee beliau dan kini anak didik beliau yang seorang suri rumah juga mampu menjana pendapatan sehinngga RM 17K. Bes kan? Sihat dapat, duit pun dapat. 
Samalah macam Fira ni.. bila dah cuba sendiri makan produk shaklee, barulah ada rasa nak share faedah yang sama dengan orang.. Meh la kite sihat bersama-sama..

Nak cari produk shaklee, boleh lah contact Fira ye::

www.wasap.my/60164113734









You Might Also Like

0 comments

Subscribe