PENGALAMAN BERSHAKLEE SAYA

Oktober 29, 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

sebelum ni tak de la kenal mana pun dengan vitamin vitamin ni..

kenal hanya pada dasar dia aje..

yelah..taunye..

kalsium untuk tulang yang sihat..

vitamin c untuk kulit cantik dan immunity badan..

protein untuk bina otot..

B complex untuk tenaga.. hehe

pada dasar aje kenalnya.. tak tau pun cara "diorang" ni bekerja macam mana..

lepas berShaklee ni la slow-slow baru nak kenal nutisi penting yang badan kita perlukan.. Boleh pulak belajar lagi macam mana "diorang" ni bertindak..

lepas tu, rasa bersyukur sangat sebab boleh pulak terjuma dengan group yang ada pengalaman berShaklee lebih dari 20 tahun.. Dapat pulak bimbingan dari doktor dan pakar nutrisi..

Setiap bulan, pihak Shaklee sendiri ada sediakan kelas untuk kita dalami lebih lanjut mengenai produk Shaklee ni. Ada kelas yang didatangkan secara percuma. Ada juga kelas yang berbayar.

Dalam Team kami pula, boleh dikatakan hampir setiap hari kami ada kelas tau. Sama ada kelas bisnes, kelas guideline untuk agent-agent yang baru nak start buat bisnes shaklee, kelas product knowledge, kelas bersama pakar motivasi, kelas bersama para doktor di mana doktor akan menceritakan perihal penyakit tertentu dan juga kelas dengan pakar nutrisi Shaklee.

Kelas yang diadakan biasanya bukanlah secara paksaan tetapi bersifat siapa yang betul-betul nak berjaya, kalau boleh, joinlah kelas-kelas ni tanpa perlu tunggu upline kita suruh. Dalam bisnes ni, tak kisah la ape bisnes ni, siapa yang buat, dia la yang dapat. Antara rajin dengan tak aje untuk kita bina egacy kita sendiri..

Jom la join sama.. Walaupun masing-masing jauh.. tapi bila berkumpul dekat group rasa macam rapat sangat.. Dah macam adik beradik dah..

Seronok rasa.. Nak rasa sama? Jom-jom join kami :-)

#TsunamiShaklee
#Road2Infinity
#InvincibleMeraki
#Road2WAHM
#ShakleeJBKulai
#ShakleeSingapore

Image result for tak kenal maka tak cinta wallpaper










Orang Johor dan Singapore yang nak dapatkan Ostematrix secara COD boleh direct wasap saya di www.wasap.my/60164113734.

Untuk pembelian online, boleh klik dari link di bawah ni.. Klik mana-mana supplement yang nak dan unclick memana yang tak nak.. Pembayaran boleh dibuat menggunakan kredit/debit card.



You Might Also Like

0 comments

Subscribe