SHAKLEE EFFECT

Oktober 30, 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya nak berkongsi jenis-jenis supplement Shaklee yang saya ambil. Ada yang dah lama saya amalkan. Ada yang baru aje start ambil dan ada juga yang baru consistent ambil. Hehe.



Woo woo banyaknya.. Hehe.. Mesti ramai yang tertanya kan, banyak macam tu ke sekali kena ambil?
Tak ade lah. Nampak aje macam banyak..tapi tak de la kene ambil serentak pun..


Ada waktu yang sesuai yang nak ambil.. Dan supplement ni merupakan natural supplement..works slowly but surely effective..Dari proses pemilihan biji benihnya, penanamannya, pemprosesanya adalah sangat terkawal dan semestinya dari sumber yang organik tau. Disebabkan proses penghasilan yang sangat terjaga, sebab tu lah harga Shaklee ni special sikit.


Dalam banyak-banyak ni, ada yang supplement yang terus saya amalkan sebelum mengandungkan Asyraaf dulu iaitu 3 tahun yang lepas.. Lepas tu, saya continue ambil sampai sekarang..Masa berpantang, ambil suppelement khas untuk berpantang. Badan pun rasa segar aje. Tak pucat pun.

Ada juga tambahan lain..macam carotomax - supplement untuk mata..almaklumlah..power mata tinggi..harap tak terus mencanak naik la..Power mata saya 400 tau untuk kedua-dua belah mata.

Saya juga ada ambil DTX complex untuk bantu hati dalam proses detox.. Biasanya saya ambil bila rasa nak buat detox laa.. Nak amalkan hari-hari pun boleh. Takde masalah langsung :-) 

Ada alfalfa - fiber untuk lebih lawas dan lebih kurang macam jamu gitu.. Tapi bukan jamu tau.. Memang best. Hanya yang amalkan alfalfa ni aje yang tahu kesan dia. 10 biji alfalfa bersamaan dengan segelas susu tau. Dan alfalfa ni juga mempunya pelbagai zat vitamin dan mineral disebabkan sifat pokok alfalfa yang mempunya akar yang mampu menjalar jauh ke dalam tanah. Kedalaman tanah yang berbeza, ada kandungan mineral yang berbeza tau.

Lecithin dan omega untuk bantu buang lemak yang tak baik.. Omega guard tu juga ada DHA untuk makanan otak..Memang best sangat. Kedua-dua ni boleh bantu untuk kawal berat badan secara sihat.

Vivix untuk anti-aging dan bantu repair memana sel badan yang rosak tu.. Dan aid untuk boost tenaga harian juga 😊 a very powerful anti-oxidant..memang sangat best amalkan vivix ni. Disebabkan ia mempunyai kandungan anti-oksida yang tinggi, ramai yang amalkan rasa lebih sihat, penyakit pun lebih terkawal.

Cara untuk mendapatkan info sebarang produk Shaklee?

Cara mendaftar sebagai Ahli Shaklee Untuk LEBIH Penjimatan?

Cara untuk menjadi salah seorang Pengedar Shaklee?

Cara untuk membuat pembelian produk Shaklee?

You Might Also Like

0 comments

Subscribe