GLA COMPLEX

Ogos 25, 2017

Siapa kata Shaklee takde EPO a.k.a Evening Primrose Oil. Hehe.. memang tak ade.. tapi shaklee ada GLA Complex. EPO ni orang amalkan sebab nak dapatkan GLA dia tu.. So lepas shaklee buat research, dia dapati minyak bunga borage ni lagi tinggi kandungan GLA dia tu.. Jadi Shaklee hasilkan la GLA daripada minyak bunga Borage ni..



Ok.. GLA ni ape?
GLA ni nama penuh dia Gamma Linolenic asid atau pun Omega 6 acid yang mana membantu mengurangkan keradangan dan memberi kesan yang bagus untuk sel manusia.  GLA juga bantu memperbaiki hormon manusia terutamanya hormon wanita..
.
🍀Lebih kurang 50 tahun dulu,  saintis jumpa ada ada bahagian dalam tumbuhan tertentu yang sangat bagus untuk sel dan hormon manusia.  Dan bila tumbuhan ni diekstrak, terdapatnya bahan aktif yang dinamakan sebagai GLA ni..
Saintis dapati,  mereka yang amalkan bunga evening primrose,  kulit mereka jadi cantik,,  jerawat hilang dan sebagainya..
.
🍀Shaklee pulak ambil GLA yang diekstrak dari Borange seed..  Sebab dalam borage seed ni lebih kaya dengan GLA berbanding evening primrose..
.
🍀Dalam GLA ni di tambahkan lagi dengan vit.  E untuk menstabilkan GLA ni yang mana membantu untuk stabilize hormone..
.
🍀Ada juga prostaglandin untuk melawan inflamasi.. Tapi,  in case kalau teruk sangat kenalah gabung dengan omega 3 seperti omega guard..
.
🍀GLA ni juga sesuai untuk orang yang selalu kene PMS tu..

#BuildByMe
#SuperStarzFamily
#ShakleeEffect
#WhyShaklee
#Road2Infinity
#PengedarVivixShaklee
#PengedarShakleeJbKulaiSenai


📱www.wasap.my/60164113734

You Might Also Like

0 comments

Subscribe