CARA DAFTAR AHLI SHAKLEE UNTUK JADI PENGEDAR SHAKLEE

Julai 05, 2018

Korang dah survey macam macam pasal Shaklee dan berminat sangat nak jadi pengedar Shaklee?

Haa. Entry ni khas untuk korang tau. Tapi kalau nak tahu lagi kelebihan berbisnes dengan Shaklee. Bolehlah klik dekat SINI.

Jadi saya nak kongsikan 3 cara untuk jadi pengedar Shaklee.




1. CARA PERTAMA


   Buat bayaran sebanyak RM 75 sahaja.

   Betul. Korang tak salah baca tau. Buat bayaran RM 75 dan korang akan diberi bisnes kit yang             cukup lengkap dah. Semua ada dalam tu. Senarai harga, keterangan produk, kajian Shaklee, Cara         untuk memulakan bisnes Shaklee. Semua ada dah dalam tu.

   Once dah didaftarkan dan diaktifkan keahlian korang tu, even belum pun lagi dapat memberkit tu,       korang dah boleh start bisnes straight away. Tak yah tunggu tunggu dah.


2. CARA KEDUA


    Buat belian produk sebanyak 200UV (unit value) lebih kurang dalam RM 850 lah macam tu. Tak kisah lah produk apa pun. Nak beli fokus untuk masalah yang korang ada boleh, nak beli untuk saja buat simpan stok boleh. Cadangan saya, off course beli untuk makan sendiri dahulu. Kalau korang memang dah pernah makan sebelum ni, lagi best.

InshaaAllah, makan secara konsisten dan dengan aturan yang betul, pasti membuahkan hasil. Serius!

Ok. Kalau buat belian sebanyak 200UV ni, dah tak payah bayar untuk jadi ahli tu. Sebab dah automatik jadi ahli secara percuma! Siap terus dapat cash bonus dah. Hehe.

3. CARA KETIGA


Haa. yang ni cara yang paling mudah la. lebih kurang macam nombor 2 tu. Dan ramai juga customer yang nak dapatkan produk Shaklee dengan harga yang lebih murah, apply cara ni.

Buat belian Vivix sebanyak 2 botol dengan harga RM 760. Memang secara terus akan didaftarkan menjadi ahli. Jadi dah tak perlu bayaran untuk mendaftar sebagai ahli/pengedar RM 75 tu. Dapat jugak cash bonus lebih kurang RM 35. Haa dah jimat lebih RM 100 tuuu. Produk akan dihantarkan melalui pos oleh Shaklee sendiri.


Jadi, korang dah tau nak mendaftar dengan cara yang mana?

Klik link (Borang Pendaftaran) dekat bawah ni untuk mengisi form :-)

Atau boleh jugak contact hotline kami di 016 - 411 3734








You Might Also Like

0 comments

Subscribe